آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

آنیل جون گلم

کادوی هفت ماهگی آنیل خانوم

1392/5/13 16:01
نویسنده : مامان الی
1,104 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بیکار بودم تصمیم گرفتم عکس های آنیل جونمو که تازه هفت ماهش تموم شده براش طراحی کنم البته دو سه تا از عکس های دختر عموهاشم داشتم اونارم  طراحی کردم البته نا گفته نماند این چند ساعتو با بابا بودی ودست بابا درد نکنه مواظبت بود تا من عکس هاتو طراحی کنم

آنیل جونم هفت ماهگیت مبارک

smilies1smilies1smilies1smilies1

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

نظر یادتون نره لطفا


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

واما عکس های دختر عمو آیناز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و عکس های دختر عمو سویل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان زری
13 مرداد 92 2:34
به به چه خوشتل شده مامانی،دستت دردنکنه آنیل جونم مبارکت باشه بوس بوس


ممنون خاله لطف دارین
مامان آرتین
13 مرداد 92 11:31
به به خیلی قشنگ شدن دستتون درد نکنه
خیلی ممنون خاله
مریم (مامان آندیا)
13 مرداد 92 19:35
لینکت کردم عزیزم...

ممنون خاله

Aysan
14 مرداد 92 20:46

چقدر خونواده ي خوشگلي هستيم مااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!

آی سان جونی میخواستم عکس شمام طراحی کنم ولی بعد گفتم بزرگ شدی شاید دلت نخواد عکست بین نی نی ها باشه اول اجازه بگیرم بعد عکس آرمان جونو و احسان جونم نداشتم از شما میگیرم و بعد کنار عکس های آنیل جونم میذارمشون

Aanieh
25 شهریور 92 23:26
ای جاااااااااااااااااااان چقد خوشملن این سه تا دخترناز الهی قربون همشون بشم الی جون صورت آنیل جونو ببوس خیییییییییییلی خوشگله ماشالا فدای دخترخاله خودمم بشم سویل جونم
بنی
30 شهریور 92 22:51
سلام مامان الی :

ماشالله آنیل جووون نازه نازه نازه . جیگر همه مونه . مرسی که عکس دخمل منو هم گذاشتی . ماشالله ای 3 تا دختر عموی گردالی محشرن
البته یه دختر عمه جیگمل هم دارن هاااا


سلام زن عمو جونی مرسی که به ما سر زدین آیناز جونو از طرف ما ماچ بزرگ بزرگ کنین