آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

آنیل جون گلم

از نوروز تا امروز

1393/4/20 22:07
نویسنده : مامان الی
1,257 بازدید
اشتراک گذاری

آنیل جونم معذرت که خیلی خیلی دیر به دیر میام و بلاگتوآپ میکنم واقعا وقت نمی کنم برسم

نوروز امسال چون شما کمی بزرگتر شده بودی و البته اهل سفر تصمیم گرفتیم بریم طرف جنوب با مامانی اینا و خاله آناهیتا اینا جای همه دوستا وآشنایان خالی خیلی ی ی ی ی خوش گذشت.....

عزیز دلم نوروز 93 از تبریز حرکت کردیم تا قشم و مسیرها عبارت بودند از تهران دو شب اصفهان یک شب شیراز دو شب بندر عباس یک شب وقشم سه شب

و برگشتنی هم برعکس رفت بجز تهران

بیست و هشت اسفند حرکت کردیم و دوازده فروردین برگشتیم

 

یازده خرداد تولددختر عمو سویل بود خیلی خوش گذشت سویل جونی انشالله صد ساله بشی عزیزم البته به خاطر مسافرت ما لطف کردن و زودتر تولد گرفتن ممنون عمو جون و زن عمو جونی

تو فصل تابستان البته بهار یعنی نه خرداد تاسیزده خرداد ماه هم خودمون سه تایی (مامان و بابا و آنیل جونم) رفتیم شمال کشور سرعین آستارا لاهیجان رامسر نمک آبرود چالوس کرج تبریز اونجام خیلییییییییی خوش گذشت شمام که خدارو هزار مرتبه شکر خیلی دختر خوبی بودی و اصلا اذیت نکردی نه شمال و نه جنونب الهی مامان فدات شه گلم

  شکلک های محدثه                

راستی سه ماهی میشه که داری خودت راه میری فدات

از شمال برا شما از اون کفشهای  صدا دار خریدیم کلی باهاشون حال کردی و ذوق کرده بودی الانم که الانه خیلی دوستشون داری

حالابریم سراغ  عکس ها

 

قشم (خلیج فارس )

 

تولد سویل جون

عکس های شمال

تابستون و راه رفتن زنبور کوچولوی مامان

 

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

 

 

 

 

قبل از مسافرت شمال تو خونه خودمون

 

سرعین

آستارا

کاخ موزه رامسر

نمک آبرود

تله کابین نمک آبرود

 

تخت جمشید شیراز

تولد سویل جون

بالای تله کابین نمک آبرود

دریا کنار (خلیج فارس)

پارک شمیم

پارک زیتون (قشم)

 

 

پسندها (7)

نظرات (8)

فروشگاه نادین
20 تیر 93 22:49
سلام دوست عزیز... انشالله همیشه شاد و سلامت در کنار خانواده باشید. لوازم جشن تولد - دست سازهای نمدی - ادویه های ترکیبی nadin-shop.ir
مامان الی(الهام)
21 تیر 93 5:29
وااای چه بزرگ و جیگر شده عسلم.......ماشالله بوووووووووس
مامان الی
پاسخ
ممنون خاله
✿مامان دنیز✿
21 تیر 93 21:29
سلااام واای چقده این کوشولومون ایرانگردی کرده همیشه به سفر و شادی عزیزم چه تیپی زدی خاله شون
مامان الی
پاسخ
ممنون از لطف شما
مامان کارن
23 تیر 93 8:18
خدای من چه عجب مامانی بالاخره اومدی و آپ کردی باور کن هر روز بهتون سر می زدم ولی ناامید برمیگشتم . دلم خیلی واسه آنیل جون تنگ شده بود. عاشق عکساش شدم هزار ماشالا خیلی نازتر شده
مامان الی
پاسخ
سلام خاله واقعا ممنون از این همه لطفی که به ما دارین خدا کارن جون گل و گلاب و حفظش کنه از طرف من محکمه محکمه محکم ببوسینش قول میدم زود به زود آپ کنم ما همیشه به یادتونیم وهمیشه به کارن جون و شما سر میزنیم دوستون داریم
مامان کارن
23 تیر 93 8:19
وای وای وای اون لباس زرد زنبوریش چقده بهش میاد ای خدااااااااااا -یه ماچ گنده واسه آنیلی
مامان کارن
23 تیر 93 8:20
اون مایوشو که دیگه نگو دلم ضعف رفت براش
مامان کارن
23 تیر 93 8:21
دختر به این جیگری مامانی حیف نیس تو رو خدا این قد دیر به دیر آپ می کنی وبلاگشو - من دوست دارم هر روز ببینمش بخدا
مامان الی
پاسخ
ممنون
سویل جون
29 تیر 93 19:38
ماچ ماچ