آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

آنیل جون گلم

نشستن گل دخترم بدون کمک

1392/4/17 17:24
نویسنده : مامان الی
948 بازدید
اشتراک گذاری

آنیل خانومی ازدیروز بدون کمک ما میشینه (٦ ماه و٢ روزه شه ):

دیروز زن عمو وسویل جون اومده بودن خونه ما که مامان آنیل خانومو گذاشت بشینه پیش زن عمو لیلاو رفت کاراشو بکنه وقتی اومد زن عمو گفت آنیل بدون کمک من نشسته بود واصلا نیفتاد واونوقت بود که نشستن آنیل جونم کشف شد وای که مامان چه قده خوشحال شده بود قربونه تو گل دخترم بشم الهیقلب

 

عکس ها در ادامه مطلب

 

 

 

آنیل جونم تنهایی نشسته

آنیل در حال مطالعهفرشته

 

الهی مامان فدات چه با نمک میخندی

آنیل جون خوش خنده

 

آنیل جون خوش خنده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

از همکارای مامان آنیل خانم خوشگل
19 تیر 92 18:23
سلام مامان آنیل جون

خدا براتون نگه اش داره.

از طرف من ببوسیدش خوشگل خانم رو


سلام ممنون از لطف و محبت شما با عرض معذرت نشناختمتون؟؟؟؟
مامان زری
28 تیر 92 23:25
سلام آنیل جونم دوست داری با من دوست بشی؟من آرنیکا هستم،اگه دوست داشتی بیا وبم من ببین و برام نظر بذار