آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

آنیل جون گلم

هدیه های روز کودک آنیل

1392/7/19 2:11
نویسنده : مامان الی
1,665 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  سلام ما اومدیم با هدیه های روز کودک آنیل

девочкадевочкадевочкадевочка

 

 totalgifs.com barrinhas gif gif gato.gif

 

totalgifs.com barrinhas gif gif gato.gif 

принцессапринцессаآنیل و مامانпринцессапринцесса

 

 

танец цветовтанец цветовтанец цветовтанец цветовтанец цветовтанец цветовтанец цветовтанец цветовтанец цветовтанец цветов

و اما اصل کاری کادو هاهاهاها..........

 

 

60.gif

کجاست؟؟؟؟؟؟؟

ادامه مطلب و بریم با هم ببینیم 

 totalgifs.com flores-pequenas gif gif girl-and-flower.giftotalgifs.com flores-pequenas gif gif girl-and-flower.giftotalgifs.com flores-pequenas gif gif girl-and-flower.giftotalgifs.com flores-pequenas gif gif girl-and-flower.gif

 

13.gif13.gifکادو های مامان وبابا13.gif13.gif

 

 

 

 

 

این جورابهای خوشگل هم کادوی دختر عمه آی سان هست

ممنون آی سان جونی ی ی ی ی خیلی دوست داریم

 

78.gifrups.gif

 

 

 

حالا چند تا عکس هم از آنیل خانومی

 

alach4by.gifalach4by.gifalach4by.gif 

 

 

 

340fa.gif

پسندها (1)

نظرات (13)

nira
20 مهر 92 9:34
عزیزم کادوهای خوشگلت مبارک
چقدر هم این مدل مو بهت می یاد عزیزم


ممنون خاله
مامان اهورا
21 مهر 92 12:11
واااااااااااااااای!!!خوش به حالت ناناس خاله...چقد کادو گرفتی!!!دست بابا و مامان درد نکنه!!!
راستی با افتخار لینک شدید.


ممنون خاله لطف کردین
مامان علی
22 مهر 92 0:47
مبارمت باشه خاله تو خوشیات بپوشی


ممنون خاله
Aysan
24 مهر 92 11:42
آنيل جونممممممممممممممممممممم چقد كادو هات نازن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مباركت باشه عزيزم


ممنون آی سان جوووووووووووووونی دست شمام درد نکنه
الهام مامان محیا
25 مهر 92 18:40
به به میبینم که عکس مامان گل وبلبل هم کنار فرشته ی کوچولومون هست.
روز کودک رو من تبریک نگفتم در پست های قبل؟ عایا؟!!!
لباسهاتم خیلی قشنگه عزیزم به شادی بپوشی

ممنون خاله
مامان آیسو وآیسا
29 مهر 92 19:06
خیلی خشگل بودن عکسهات انیل جووووونم
کادوهاتم مبارکت باشن عسل خانوم


ممنون خاله جونی
مامان کارن
2 آبان 92 10:54
سلام چه دختر نازی دارین خدا حفظش کنه اسمشم خیلی قشنگه با اجازتون لینکتون کردیم


سلام خاله ممنون لطف دارین با افتخار لینکتون کردیم
مامان آنیل
6 آبان 92 9:54
سلام سلام پس پست من کو!
فک کنم پست گذاشته بودما نرسیده؟
کادوهات مبارک باشه آنیل خانوم ماشالا چه مادر و دختری


سلام خاله نرسیده بود ممنون از لطف شما آنیل جونو ببوسین
مامان آیسو وآیسا
12 آبان 92 13:02
قالب وبلاگت از کجاست دوست خوبم


از www.vatanskin.com درضمن تو وبلاگ آنیل در قسمت لینک دوستان از آخر گزینه دوم را انتخاب کنی کمکت میکنه عزیزم
آراد
14 آبان 92 13:49
سلام آنیل جون... من محمدآرادم دوست دارم بیای بهم سر بزنی... مرسی راستی لینکت کردم دوست من.


سلام حتما محمدآراد جون ممنون از اینکه به من سرزدی منم با افتخار لینکت می کنم
nira
17 آبان 92 9:49
الی جون پیغام خصوصی داری


ممنون نیراجون
الهام مامان محیا
19 آبان 92 0:55
ما آپیم عزیز
رمز رو واست فرستادم مهربون


ممنون عزیزم حتما سر میزنیم
تت
14 مرداد 93 18:53
تتتت